A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 04.
Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Önkormányzati Rendészetén
közterület-felügyelő
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1042 Budapest, Király u. 9.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Közterület-felügyelő, járőr (gyalogos-, gépkocsizó-, esetenként kerékpáros-, és motorosjárőr feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezési az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középfokú iskolai végzettség, illetve a 29/2012.(III.7.) Kormányrendelet szerint előírt végzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- B kategóriás jogosítvány,
- Hozzájárul a személyes adatainak a meghívási eljárással összefüggő kezeléséhez,
- Hozzájárul ahhoz, hogy az anyagát az illetékesek megismerhetik,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárulás.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Rendészeti pálya iránti elhivatottság
- Rendészeti szakterületen (akár hivatásos szolgálati jogviszonyban) szerzett szakmai tapasztalat
- „A1” kategóriájú vezetői engedély megléte
- Államilag elismert nyelvvizsga
- Önkormányzati közigazgatásban szerzett tapasztalat
- Helyismeret
- közigazgatási alapvizsga
- közigazgatási szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
- a munkakör betöltéséhez nélkülözhetetlen és szükséges fizikai állapot megléte
- jó kommunikációs és konfliktuskezelő képesség,
- fejlett problémamegoldó képesség,
- képzések iránti nyitottság
- pontos, precíz, önálló munkavégzés,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz;
- a képesítést tanúsító okirat (okiratok) fénymásolata;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyi adatainak pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány vagy annak megkérését igazoló szelvény;
- Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.05.04.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Palánkay Patrícia személyügyi osztályvezető részére a palankay.patricia@ujpest.hu E-mail címen keresztül
A munkakör betöltésével kapcsolatban további információt Jakab Szilvia, a Személyügyi Osztály referense nyújt a +36 (1) 231-3143 telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el. A sikeres felvételt nyert új munkatársunkat, amennyiben nem rendelkezik vele, közterület-felügyelői tanfolyamra iskolázzuk be. A Munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki. A kiválasztásról és a kinevezésről a Jegyző dönt a polgármester egyetértésével. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. Eredménytelen pályázati eljárás esetén, újabb pályázat kiírására kerülhet.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.05.18.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Biztos, és stabil közszolgálati tisztviselői jogviszony; A 2011. évi CXCIX Tv.-ben meghatározott alapilletmény+béren kívüli juttatások (ld. KTV.,ÚÖR. 3/2011 (I.31.), ÚÖKSZSZ 31/7/2014); Kérjük, hogy hivatalosan benyújtott pályázata, jelentkezése előtt, tájékozódjon a közterület-felügyelői munkakör betöltését szabályozó hatályos jogszabályokkal kapcsolatosan! A rendészeti feladatellátás nem csak szakma, hanem HIVATÁS! A köztisztviselő „kiváló” munkavégzése esetén (teljesítmény értékelésének megfelelően) jutalom; Folyamatos szakmai fejlődést biztosító képzések és továbbképzések; Fiatalos, lendületes és elhivatott csapat, modern munkakörnyezet, és szolgálati eszközök; Kiszámítható rendészeti életpálya, és szolgálati beosztás.
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 76.000 Ft. A cafetéria juttatás éves összege nettó 400.000 Ft.
Amit kínálunk: • Azonnali kezdés • Cafeteria • Munkába járás támogatása • Hosszútávú munkalehetőség • parkolási lehetőség • kedvezményes üdülési lehetőség.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a https://ujpest.hu honlapon szerezhet, továbbá az alábbi linkeken olvashatók az adatvédelemre vonatkozó tájékoztatók:
https://ujpest.hu/wp-content/uploads/2021/08/adatvedelmi_tajekoztato_palyazatokhoz.pdf
A pályázathoz szükséges hozzájáruló nyilatkozat letölthető az alábbi linken keresztül: