Megszakítás
vasárnap, május 11

Pályázati kiírás adó- és értékbizonyítvány ügyintéző munkakör betöltésére

0

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 11.

Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Adóigazgatási Osztály
Adó- és értékbizonyítvány ügyintéző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

1042 Budapest, István út 15.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A hagyományos papíralapú és az elektronikus ügyintézés keretei között első fokon intézi az adó – és értékbizonyítvány kiadásához kapcsolódó feladatokat: – helyszíni szemlét tart és értékbecslést készít, – elvégzi az irat iktatásával és kiadmányozásával, kézbesítésével és véglegesítésével kapcsolatos teendőket, továbbá a közigazgatási eljárási illeték kivetésével, nyilvántartásával, kezelésével, ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat az ASP Keret és Adó szakrendszer, valamint a DMS One Ügyviteli rendszer használatával.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezési az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középfokú iskolai végzettség, illetve a 29/2012.(III.7.) Kormányrendelet szerint előírt végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Hozzájárul a személyes adatainak a meghívási eljárással összefüggő kezeléséhez,
  • Hozzájárul ahhoz, hogy az anyagát az illetékesek megismerhetik,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárulás.

Elvárt kompetenciák: 

  • Proaktív szemlélet, elemző és logikus gondolkodás,
  • Önállóan és csapatmunkában egyaránt precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs és együttműködési készség,
  • problémamegoldó, konfliktuskezelési képesség,
  • terhelhetőség,

 A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Önkormányzati adóhatósági területen szerzett szakmai tapasztalat, az ASP Adó szakrendszer, DMS One ügyviteli rendszer felhasználó szintű ismerete, hivatali elektronikus ügyintézésben való jártasság
  • Ingatlanközvetítő, értékbecslő végzettség

Elvárt kompetenciák:

  • a munkakör betöltéséhez nélkülözhetetlen és szükséges fizikai állapot megléte
  • jó kommunikációs és konfliktuskezelő képesség,
  • fejlett problémamegoldó képesség,
  • képzések iránti nyitottság
  • pontos, precíz, önálló munkavégzés,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Motivációs levél
  • a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz;
  • a képesítést tanúsító okirat (okiratok) fénymásolata;
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyi adatainak pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány vagy annak megkérését igazoló szelvény;
  • Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését.

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2025. 06. 01.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. 05. 11.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton Palánkay Patrícia személyügyi osztályvezető részére a palankay.patricia@ujpest.hu e-mail címen keresztül

A munkakör betöltésével kapcsolatban további információt Jakab Szilvia, a Személyügyi Osztály referense nyújt a +36 (1) 231-3143 telefonszámon.

Az adatvédelemre vonatkozó tájékoztatók az alábbi linkeken olvashatók:

https://ujpest.hu/wp-content/uploads/2021/08/adatvedelmi_tajekoztato_palyazatokhoz.pdf

A pályázathoz szükséges hozzájáruló nyilatkozat letölthető az alábbi linken keresztül:

https://ujpest.hu/karrier/

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt. A kiválasztásról és a kinevezésről a Jegyző dönt a polgármester egyetértésével. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. Eredménytelen pályázati eljárás esetén, újabb pályázat kiírására kerülhet.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.05.31.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: https://ujpest.hu

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 76.000 Ft. A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.

Amit kínálunk:

A cafetéria juttatás éves összege nettó 400.000 Ft.

  • Azonnali kezdés
  • Munkába járás támogatása
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • parkolási lehetőség
  • kedvezményes üdülési lehetőség.

 

 

 

 

 

 

 

Megosztás.