A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 11.
Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Adóigazgatási Osztály
Adó- és értékbizonyítvány ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1042 Budapest, István út 15.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A hagyományos papíralapú és az elektronikus ügyintézés keretei között első fokon intézi az adó – és értékbizonyítvány kiadásához kapcsolódó feladatokat: – helyszíni szemlét tart és értékbecslést készít, – elvégzi az irat iktatásával és kiadmányozásával, kézbesítésével és véglegesítésével kapcsolatos teendőket, továbbá a közigazgatási eljárási illeték kivetésével, nyilvántartásával, kezelésével, ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat az ASP Keret és Adó szakrendszer, valamint a DMS One Ügyviteli rendszer használatával.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezési az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középfokú iskolai végzettség, illetve a 29/2012.(III.7.) Kormányrendelet szerint előírt végzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Hozzájárul a személyes adatainak a meghívási eljárással összefüggő kezeléséhez,
- Hozzájárul ahhoz, hogy az anyagát az illetékesek megismerhetik,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárulás.
Elvárt kompetenciák:
- Proaktív szemlélet, elemző és logikus gondolkodás,
- Önállóan és csapatmunkában egyaránt precíz munkavégzés,
- jó kommunikációs és együttműködési készség,
- problémamegoldó, konfliktuskezelési képesség,
- terhelhetőség,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Önkormányzati adóhatósági területen szerzett szakmai tapasztalat, az ASP Adó szakrendszer, DMS One ügyviteli rendszer felhasználó szintű ismerete, hivatali elektronikus ügyintézésben való jártasság
- Ingatlanközvetítő, értékbecslő végzettség
Elvárt kompetenciák:
- a munkakör betöltéséhez nélkülözhetetlen és szükséges fizikai állapot megléte
- jó kommunikációs és konfliktuskezelő képesség,
- fejlett problémamegoldó képesség,
- képzések iránti nyitottság
- pontos, precíz, önálló munkavégzés,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Motivációs levél
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz;
- a képesítést tanúsító okirat (okiratok) fénymásolata;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyi adatainak pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány vagy annak megkérését igazoló szelvény;
- Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2025. 06. 01.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. 05. 11.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Palánkay Patrícia személyügyi osztályvezető részére a palankay.patricia@ujpest.hu e-mail címen keresztül
A munkakör betöltésével kapcsolatban további információt Jakab Szilvia, a Személyügyi Osztály referense nyújt a +36 (1) 231-3143 telefonszámon.
Az adatvédelemre vonatkozó tájékoztatók az alábbi linkeken olvashatók:
https://ujpest.hu/wp-content/uploads/2021/08/adatvedelmi_tajekoztato_palyazatokhoz.pdf
A pályázathoz szükséges hozzájáruló nyilatkozat letölthető az alábbi linken keresztül:
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt. A kiválasztásról és a kinevezésről a Jegyző dönt a polgármester egyetértésével. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. Eredménytelen pályázati eljárás esetén, újabb pályázat kiírására kerülhet.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.05.31.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: https://ujpest.hu
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 76.000 Ft. A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.
Amit kínálunk:
A cafetéria juttatás éves összege nettó 400.000 Ft.
- Azonnali kezdés
- Munkába járás támogatása
- Hosszútávú munkalehetőség
- parkolási lehetőség
- kedvezményes üdülési lehetőség.