A pályázat benyújtásának határideje: 2025. április 29.
Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Vagyongazdálkodási Osztály
vagyongazdálkodási referens
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1041 Budapest, István út 14.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A Vagyongazdálkodási Osztály ellátja az Önkormányzat vagyongazdálkodása körében, a vagyon használatával, hasznosításával, védelmével kapcsolatos feladatokat.
Referensként feladatai többek között:
- a vagyonhasználathoz és hasznosításhoz, a vagyonvédelemhez és azokhoz kapcsolódó adatszolgáltatások végrehajtása.
- Az önkormányzati vagyongazdálkodással kapcsolatos döntések előkészítésében és a döntések végrehajtásában történő aktív részvétel és a vezető feladatainak támogatása. –
- A feleslegessé vált vagyon hasznosítása és selejtezése, a leltározási feladatokban való aktív közreműködés.
- részt vesz az önkormányzati ingatlanvagyon-nyilvántartás naprakészségének biztosításában, az ezzel kapcsolatosan igényelt adatszolgáltatás összeállításában, valamint mindenkori költségvetési beszámolót alátámasztó vagyonkimutatás összeállításában való előkészítő feladatok. A forgalomképes, korlátozottan forgalomképes és forgalomképtelen vagyon körének ellenőrzésében részvétel, illetve a negyedévenkénti változásról jelentés készítése a vezető részére.
- Közterület-foglalási engedélyek kiadásával kapcsolatos előkészítő feldatok.
- Önkormányzathoz tartozó helyiségek, ingatlanok, építmények (pavilonok) hasznosításával kapcsolatos, valamint a társasházak felújításával kapcsolatos pályázati anyagok előkészítésében, illetve, pályázattal kapcsolatos önkormányzati feladatok bonyolításában aktív részvétel.
- Az önkormányzati tulajdonú ingatlanokhoz kapcsolódó tulajdonosi döntések előkészítése. Eseti jellegű statisztikák, beszámolók elkészítése.
- Előkészíti a Képviselő-testület és a bizottságok hatáskörébe tartozó ingatlanvagyonnal kapcsolatos tulajdonosi döntéseket, elkészíti a szükséges előterjesztéseket,
- közreműködik az ingatlanvagyonnal kapcsolatos tulajdonosi határozatok végrehajtásában, figyelemmel kíséri azok teljesülését,
- részt vesz a külső- és belsőellenőrzések megállapításainak feldolgozásában, rendszerezésében a kapcsolódó intézkedési tervek összeállításában,
- igény szerint elkészíti a munkaköréhez kapcsolódó helyi, ágazati, központi statisztikákat, beszámolókat,
- közreműködik a Vagyongazdálkodási Osztály feladatkörébe tartozó koncepciók, rendeletek előkészítésében, módosításában,
- ellátja az Önkormányzati ingatlanvagyonhoz kapcsolódó vagyon- és felelősségbiztosítással összefüggő feladatokat
- figyelemmel kiséri és alkalmazza a feladatköréhez kapcsolódó jogszabályokat
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőoktatásban szerzett szakképzettség (a 29/2012. (III.07.) Korm. r. 1. sz. melléklet szerinti végzettségek),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatáshoz hozzájárulás,
- Hozzájárul a pályázatban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez,
- Hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik,
- Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatásban szerzett tapasztalat
- közigazgatási alapvizsga
- közigazgatási szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
- önálló, precíz munkavégzés
- gyors alkalmazkodás az új feladatokhoz
- jó együttműködési és problémamegoldó képesség
- folyamatos szakmai fejlődés igénye
- proaktív szemlélet
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz
- a végzettségeket tanúsító okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolás
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul
- Kérjük, a tárgyban feltüntetni a munkakör megnevezését.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. április 29.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton dr. Moldván Tünde jegyző moldvan.tunde@ujpest.hu és Palánkay Patrícia osztályvezető részére a palankay.patricia@ujpest.hu e-mail címen keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A határidőn túl beérkezett pályázatokat nem áll módunkban figyelembe venni. A pályázatokat csak akkor tekintjük érvényesnek és kerülnek elbírálásra, amennyiben valamennyi jelen felhívásban feltüntetett formai és tartalmi feltételnek megfelelnek. A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt. A kiválasztásról és a kinevezésről a Jegyző dönt a polgármester egyetértésével. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. Eredménytelen pályázati eljárás esetén, újabb pályázat kiírására kerülhet.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 13.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- https://ujpest.hu, 2025. április 15.
- https://közszolgallas.ksz.gov.hu, 2025. április 15.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 76.000 Ft. A cafetéria juttatás éves összege nettó 400.000 Ft.
Amit kínálunk: • Azonnali kezdés • Cafeteria • Munkába járás támogatása • Hosszútávú munkalehetőség • parkolási lehetőség • kedvezményes üdülési lehetőség.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ujpest.hu honlapon szerezhet, továbbá az alábbi linkeken olvashatók az adatvédelemre vonatkozó tájékoztatók:
https://ujpest.hu/wp-content/uploads/2021/08/adatvedelmi_tajekoztato_palyazatokhoz.pdf
A pályázathoz szükséges hozzájáruló nyilatkozat letölthető az alábbi linken keresztül: