szerda, december 25

Változik a Polgármesteri Hivatal belépési rendje

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus járvány elleni védekezés érdekében, kiemelten a kerületben lakók és a hivatali dolgozók egészségének védelmében, 2021. november 8. napjától

m e g v á l t o z i k

a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala épületeibe való belépés rendje.

A Polgármesteri Hivatal épületébe, valamint ügyfélszolgálati helyiségeibe csak szabályos – szájat és orrot eltakaró – maszkhasználat mellett lehetséges a belépés, és a bent tartózkodás.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinél, a munkaszobákban személyes ügyfélfogadás korlátozott.

Az ügyintézés során a Hivatallal történő kapcsolattartás elsődleges módja telefon, e-mail, vagy elektronikus ügyintézés. A jogszabály által előírt személyes ügyintézést igénylő ügyekben előre egyeztetett időpontban szíveskedjenek az ügyintézőket felkeresni.

Kérjük kedves ügyfeleinket, hogy belépés előtt a kihelyezett kézfertőtlenítőt használni szíveskedjenek!

Ügyfélszolgálatok:

Anyakönyvi eljárást igénylő ügyben kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy kizárólag halaszthatatlan ügyekben, – különösen újpesti lakosok – keressék fel személyesen az Anyakönyvi Csoport munkatársait, lehetőség szerint kísérő nélkül.

Kérjük, részesítsék  előnyben az elektronikus kapcsolattartást az anyakonyv@ujpest.hu e-mail címen.

Telefonos elérhetőség: 06-1-231-31-23 és 06-1-231-31-19.

Az igényelt anyakönyvi kivonat átvételének lehetőségét – amennyiben az ügyfél nem postai úton történő továbbítást kért – a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (1042 Budapest IV. István út 15.) minden szerdai napon 10.00 és 16.00 óra között biztosítjuk.

A Polgármesteri Hivatal Szociális Osztályának ügyfélszolgálatán (1042 Budapest IV. Király utca 12-14.) ügyfelek kizárólag az ügyfélszolgálati térben tartózkodhatnak úgy, hogy az épületbe egyszerre legfeljebb annyi fő engedhető be, ahány ügyfélszolgálati pult működik.

Szociális Osztály elérhetősége: 06 1 231 31 78, szocialis_osztaly@ujpest.hu

 

A Polgármesteri Hivatal Lakásügyi Osztályán ügyfélfogadási időben legfeljebb egy ügyfél tartózkodhat.

Lakásügyi Osztály elérhetősége: 06 1 231 31 79, lakas.osztaly@ujpest.hu

A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati helyiségében (1042 Budapest IV. István út 15.) az ügyintézőn kívül kizárólag az ügyfél (legfeljebb 2 fő) tartózkodhat.

Ügyfélszolgálat elérhetősége: telefon: 06 1 231 32 35, igazgatasi.oszt@ujpest.hu

Megértésüket, türelmüket, valamint együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Megosztás.
Megszakítás