csütörtök, november 21

TÁJÉKOZTATÁS A POLGÁRMESTERI HIVATAL DECEMBERI ÉS 2023. JANUÁRI ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJÉNEK VÁLTOZÁSÁRÓL

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Képviselő-testülete a 4/2022.(II.15.), valamint a 31/2022.(X.27.) önkormányzati rendeletében Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatalában 2022. december 23. napjától 2022. december 30. napjáig, továbbá 2023. január 2. napjától 2023. január 3. napjáig terjedő időszakra igazgatási szünetet rendelt el.

 

Az igazgatási szünet alatt

  1. december 23. (péntek) – 2023. január 3. (kedd) közötti időszakban

az ügyfélfogadás szünetel,

a Polgármesteri Hivatal zárva tart.

 

Az igazgatási szünet időtartama alatt a jogszabályokban előírt alapvető feladatok, az ügyféli kérelmek átvételének és az ügyfelek személyes és telefonos (231-3101/277-es mellék) tájékoztatásának biztosítása érdekében a Polgármesteri Hivatal épületében (1041 Budapest, István út 14.), a földszint 27-es irodában 2022. december 28-án, szerdán 8-12 óra között ügyfélszolgálati ügyelet működik.

 

A Polgármesteri Hivatal Anyakönyvi Csoportja kizárólagosan a születési, valamint halotti anyakönyvezési ügyekben az alábbi időpontokban tart ügyeletet:

2022.december 28-án (szerda) 8-10 óra között és
2022. december 30-án (péntek) 8-10 óra között.

 

Az igazgatási szünet alatt üzemeltetett ügyeleti telefonszám: 231-3101

 

Az igazgatási szünet időtartama a Polgármesteri Hivatal előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe, és a közigazgatási per indítására szolgáló határidőbe nem számít bele.

A Polgármesteri Hivatal hivatali tárhelyére, valamint postacímére érkező küldemények az igazgatási szünet időtartama alatt nem kerülnek átvételre.

 

Az igazgatási szünet utáni első munkanap: 2023. január 4. (szerda)

mely időponttól a megszokott ügyfélfogadási időben várjuk Ügyfeleinket!

 

Köszönjük megértésüket!

 

Dr. Dallos Andrea sk.

jegyző

Megosztás.
Megszakítás