A pályázat benyújtásának határideje: 2025. október 29.
Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Városüzemeltetési és Környezetvédelmi Osztály
Városüzemeltetési és környezetvédelmi referens
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1041 Budapest, István út 14.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Fás szárú növényekkel összefüggő hatósági ügyekben való eljárás, hatósági ügyintézési feladatok teljesítése a közterületen lévő fás szárú növények esetében
- Parkfenntartási munkák megfelelőségének szakmai ellenőrzése, véleményezése.
- Parkfejlesztésre, közterület-alakítási tervre javaslattétel, tervezetek véleményezése.
- Koordinálja és felügyeli a Városüzemeltetési és Környezetvédelmi Osztály hatáskörébe utalt zöldfelületi és erdészeti kezelési feladatok végrehajtását.
- Közműszolgáltató cégek zöldfelületeket érintő beavatkozásainak véleményezése, szükség szerinti ellenőrzése a tulajdonosi hozzájárulási, burkolatbontási és munkakezdési eljárásban való közreműködés útján.
- Viharkárral – önkormányzati tulajdonú fás szárú növényekkel – kapcsolatos felelősségi ügyek (kártérítések) intézésében szakmai részvétel.
- Zöld- és fakataszter adatfeltöltések ütemezése és felügyelete, egyszerűbb adatfeltöltések, változások átvezetésének végrehajtása. Fakivágások nyilvántartásának vezetése.
- A szakmai jellegű lakossági rendezvényekben (virágosztás, növényosztás, zöldhulladék-gyűjtőzsák osztás) való aktív szerepvállalás, koordinálás adatrögzítés nélkül.
- Feladatkörével kapcsolatos szerződések előkészítése, nyomon követése, adminisztrációja.
- Zöldfelületi szempontból véleményezi a kerületi rendezési terveket, egyéb terveket, stratégiákat, egyéb önkormányzati dokumentumokat.
- Közterületi létesítmények szakhatósági egyeztetésében való közreműködés.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, Egyetem, /képesítési előírás a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet I. számú mellékletének 12. pontja és 26. pontja szerint I. besorolási osztály szerinti végzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárulás,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közigazgatási alap és/vagy szakvizsga
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- kifejezetten fás szárú növényekkel összefüggő hatósági ügyek intézésében szerzett releváns szakmai tapasztalat
- legalább 1 éves közigazgatási gyakorlat
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- magas szintű írásbeli kifejező készség
Elvárt kompetenciák:
- pontos, precíz munkavégzés,
- jó együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
- jó kommunikációs és konfliktuskezelő képesség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz
- a végzettségeket tanúsító okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolás
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul
- Kérjük, a tárgyban feltüntetni a munkakör megnevezését.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2025. 11. 17.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. 10. 29.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Jakab Szilvia személyügyi referens nyújt, a +361-231-3143 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Palánkay Patrícia személyügyi osztályvezető részére a palankay.patricia@ujpest.hu e-mail címen keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatok értékelése alapján, a kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt. A határidőn túl érkező, valamint a pályázati feltételeknek tartalmilag nem megfelelő, illetve hiányos pályázatokat nem áll módunkban elfogadni. A pályázati anyag benyújtásával egyidejűleg a Pályázó hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a pályázati anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhessék.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. 11. 14.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 76.000 Ft.
A Munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki. Amit kínálunk: Azonnali kezdés • A cafetéria juttatás éves összege nettó 400.000 Ft. • Munkába járás támogatása • Hosszútávú munkalehetőség • parkolási lehetőség • kedvezményes üdülési lehetőség.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ujpest.hu honlapon szerezhet, továbbá az alábbi linkeken olvashatók az adatvédelemre vonatkozó tájékoztatók:
A pályázathoz szükséges hozzájáruló nyilatkozat letölthető az alábbi linken keresztül: