A pályázat benyújtásának határideje: 2025. november 06.
Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Beszerzési és Projektkontrolling Iroda
Beszerzési referens
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1041 Budapest, István út 14.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Részt vesz az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal és a Nemzetiségi Önkormányzatok beszerzéseinek/közbeszerzéseinek feladatvégzésében, valamint az ajánlatok értékelésében.
- Közreműködés az Önkormányzati fejlesztések, beruházások, projektek előkészítésében, részvétel a lebonyolítási és utógondozási feladatok adminisztrációs kezelésében.
- Fejlesztések, beruházások, projektek, pályázatok lebonyolításának, megvalósításának és utógondozásának folyamatos figyelemmel kísérése.
- Vezetői és egyéb adatszolgáltatások, kimutatások, jelentések készítése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, Egyetem, /képesítési előírás a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet I. számú mellékletének 20. pontja és 22. pontja szerint I. besorolási osztályú végzettség,
- Beszerzési/közbeszerzési munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárulás,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- a jogi és/vagy felsőfokú közbeszerzési, vagy közgazdasági végzettség
- közigazgatási alap és/vagy szakvizsga
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- magas szintű írásbeli kifejező készség
Elvárt kompetenciák:
- pontos, precíz munkavégzés,
- jó együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
- hatékony és rugalmas munkavégzés,
- stressztűrő képesség,
- terhelhetőség, képesség az önálló munkavégzésre.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz
- a végzettségeket tanúsító okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolás
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul
- Kérjük, a tárgyban feltüntetni a munkakör megnevezését.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2025. 11. 21.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. 11. 06.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Jakab Szilvia személyügyi referens nyújt, a +361-231-3143 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Palánkay Patrícia személyügyi osztályvezető részére a palankay.patricia@ujpest.hu e-mail címen keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatok értékelése alapján, a kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt. A határidőn túl érkező, valamint a pályázati feltételeknek tartalmilag nem megfelelő, illetve hiányos pályázatokat nem áll módunkban elfogadni. A pályázati anyag benyújtásával egyidejűleg a Pályázó hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a pályázati anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhessék.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. 11. 20.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 76.000 Ft.
Amit kínálunk: • Cafetéria juttatás éves összege nettó 400.000 Ft. • munkába járás támogatása • hosszútávú munkalehetőség • parkolási lehetőség • kedvezményes üdülési lehetőség.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ujpest.hu honlapon szerezhet, továbbá az alábbi linkeken olvashatók az adatvédelemre vonatkozó tájékoztatók:
A pályázathoz szükséges hozzájáruló nyilatkozat letölthető az alábbi linken keresztül: