szerda, augusztus 14

Pályázati kiírás az Újpesti Kulturális Központ Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság ügyvezetői tisztségének betöltésére

Pinterest LinkedIn Tumblr +

A pályázat beérkezésének határideje: 2024. szeptember 13.

Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testülete

a  muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény (a továbbiakban: Kultv.) 94. § (3) bekezdése, valamint a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet (a továbbiakban: EMMI rendelet) 5. §-a alapján

pályázatot hirdet

az Újpesti Kulturális Központ Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság

ügyvezetői (vezető tisztségviselő) tisztségének betöltésére

Munkaviszony időtartama:

Határozott idejű, 2024. október 1. napjától 2029. szeptember 30. napjáig tartó munkaviszony.

Jelen pályázati kiírás alapján a z Újpesti Kulturális Központ Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Társaság) ügyvezetését a vezető tisztségviselő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 3:112. § (1) bekezdésében foglalt munkaviszony keretében látja el. Erre tekintettel az ügyvezetőnek, mint a társaság vezető tisztségviselőjének a jogviszonyára a Ptk., valamint a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény vezető állású munkavállalóra vonatkozó rendelkezései irányadók.

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.

A vezetői megbízás időtartama:
5 év határozott időtartamra szóló, 2024. október 1. napjától 2029. szeptember 30. napjáig tartó vezetői megbízás.

A munkavégzés helye:

A Társaság 1042 Budapest, István út 17-19. sz. alatti székhelye.

Bérezésre vonatkozó információk:

A vezető tisztségviselő megválasztása és javadalmazásának megállapítása – a Ptk. 3:109. § (2) bekezdésében foglaltakkal összhangban – Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testületének hatáskörébe tartozik. A javadalmazás tekintetében a köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. törvény 5. § (3) bekezdése szerint a Társaság javadalmazási szabályzatában foglaltak az irányadók.

Az ügyvezető feladatai:

Az ügyvezető a Társaság alapító okirata és az egyéb, jogszabályok által meghatározott keretek között – figyelembe véve a Társaság belső szabályzatait és határozatait is – intézi a Társaság ügyeit. Önállóan jogosult a Társaság képviseletére és a cégjegyzésre. Felügyeli a Társaság öt telephelyének működését, azok kulturális programtervét, biztosítja a Társaság gazdaságos működését a fenntartó Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata elvárásainak megfelelően.

A fentieknek megfelelően az ügyvezető feladatát képezi különösen, de nem kizárólagosan:

  • bejelentést tesz a cégjegyzékbe való bejegyzés és közzététel céljából a Cégbírósághoz;
  • vezeti a társaság tagjegyzékét, a bekövetkező változásokat is bejelenti a Cégbírósághoz;
  • gondoskodik a Társaság üzleti könyveinek szabályszerű vezetéséről;
  • önállóan képviseli a Társaságot hatóságok, valamint harmadik személyekkel szemben;
  • biztosítja a korszerű, magas színvonalú, a jogszabályi előírásoknak megfelelő szakmai munkát;
  • üzleti terv kidolgozása, elkészítése, feladatainak irányítása és összehangolása, koordinálás, gazdálkodási és költségvetési tervek elkészítése;
  • a Társaság által használt Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata tulajdonában álló ingatlanvagyon kezelése;
  • gondoskodik a felügyeleti szervek által elrendelt intézkedések megtételéről;
  • biztosítja és számon kéri a Társaság gazdálkodási, pénzügyi feladataira vonatkozó jogszabályok érvényesülését;
  • köteles minden olyan feladatot ellátni, amit a Ptk. szerint az ügyvezető hatáskörébe tartoznak;
  • gyakorolja a Társasággal jogviszonyban álló munkavállalók felett a munkáltatói jogokat;
  • az ügyvezetői feladatokba tartozik a Társaság irányításával összefüggésben szükséges mindazon döntések meghozatala, amely törvény vagy az alapító okirat alapján nem tartoznak a Társaság legfőbb szervének hatáskörébe.

 

A pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előéletű és nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt;
  • cselekvőképesség;
  • a Ptk. 3:22. § (4)-(6) bekezdésében meghatározott vezető tisztségviselővel szembeni kizáró okok nem állnak fenn;
  • szakirányú mesterfokozatú szakképzettség a Kultv. 78/B. (2) bekezdése, valamint az EMMI rendelet 2. § 14. pontja alapján;
  • végzettségének, szakképzettségének vagy szakvizsgájának és egyben a Társaság alaptevékenységének megfelelő feladatkörben legalább ötéves szakmai gyakorlat megléte az EMMI rendelet 3. § (1) bekezdése és1. melléklet 9. pontja alapján;
  • kiemelkedő szakmai vagy szakirányú tudományos tevékenységet végzése az EMMI rendelet 1. melléklet 9. pontja alapján;
  • államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése. Ennek hiányában a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül köteles a képzést elvégezni, és az azt igazoló okiratot be kell mutatni a munkáltatói jogkör gyakorlójának figyelemmel az EMMI rendelet 4. § (1)-(2) bekezdésére.

Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • legalább 1-3 év közép/felső vezetői szakmai tapasztalat;
  • önkormányzati működésben való jártasság;
  • helyismeret;
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek.

Elvárt kompetenciák:

  • stratégiai szemlélet;
  • hatékony problémamegoldó képesség;
  • döntéshozói és vezetői képesség és felelősségvállalás;
  • kiváló kommunikációs képesség, együttműködési hajlandóság;
  • innovációra való törekvés;
  • kooperációs képesség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a pályázó részletes szakmai önéletrajza;
  • a Társaság vezetésére vonatkozó szakmai elképzelések bemutatása, részletes szakmai és vezetési program;
  • képesítést, végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát;
  • a büntetlen előéletet igazoló három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt;
  • az államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó képzés elvégzését igazoló okirat másolatát, vagy nyilatkozatot arról, hogy a képzés elvégzését a megbízástól számított 2 éven belül vállalja;
  • a pályázó nyilatkozatát arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt;
  • a pályázó nyilatkozatát, hogy nem áll fenn vele szemben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 3:115. §-ában, valamint a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 211. §-ában foglalt összeférhetetlenségi ok;
  • a pályázó nyilatkozatát arról, hogy pályázatát Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testülete nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja;
  • a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, valamint a pályázati anyagnak a véleményezők és a döntéshozók részére történő sokszorosításához és továbbításához hozzájárul;
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány Ptk. 3:22. § (4)-(6) bekezdése szerinti feltételek igazolásáról, vagy igazolás a hatósági erkölcsi bizonyítvány megkéréséről;
  • a pályázó nyilatkozatát arról, hogy megfelel vezető tisztségviselővel szemben a jogszabály által meghatározott követelményeknek, valamint nem állnak fenn vele szemben a vezető tisztségviselőkkel szemben a jogszabályokban meghatározott kizáró, valamint összeférhetetlenségi okok;
  • a pályázó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az egyes vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény alapján vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségének eleget tesz.

A pályázat beérkezésének határideje: 2024. szeptember 13.

A pályázat benyújtásának módja:

Postai úton: Lezárt borítékban, papír alapon két példányban (egy eredeti és egy másolati példányban) Budapest Főváros IV. Kerület Újpest Önkormányzata Polgármesteri Hivatala Bedő Katalin alpolgármester Titkárságára Déri Tibor polgármester részére címezve a 1041 Budapest, István út 14. sz. alatti címre szükséges megküldeni.

Kérjük a borítékon az alábbiakat feltüntetni: „ügyvezetői pályázat – Újpesti Kulturális Központ Nonprofit Kft.”

vagy

Elektronikus úton: kormanyosne.maria@ujpest.hu e-mail címre történő megküldéssel. Kérjük az e-mail tárgyában feltüntetni: „ügyvezetői pályázat – Újpesti Kulturális Központ Nonprofit Kft.”.

A pályázattal kapcsolatosan egyéb információt Kormányosné Tóth Mária kabinetvezető nyújt a kormanyosne.maria@ujpest.hu e-mail címen illetve a +36 20 386-2986-os telefonszámon.

A pályázattal kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A beérkezett pályázati anyagok megvizsgálása után az érvényes pályázatot benyújtó pályázókat a pályázati határidő lejártát követő harminc napon belül a munkáltatói jogkör gyakorlója által létrehozott, közművelődési szakértő, valamint szakértelemmel rendelkező tagokból álló bizottság hallgatja meg. Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testülete a pályázati bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve, a pályázati határidő lejártát követő következő képviselő-testületi ülésén dönt a pályázatokról. A pályázat kiírója fenntartja annak jogát, hogy az eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. szeptember 29.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően legkorábban 2024. október 1. napjától tölthető be.

A pályázati kiírás közzétételének helye:

 

Megosztás.
Megszakítás