A pályázat benyújtásának határideje: 2025. december 07.
Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala Gazdasági Főosztály
Költségvetési Osztály
költségvetési ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1041 Budapest, István út. 14.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal, valamint a Nemzetiségi Önkormányzatok esetében:
- eredeti előirányzatok rögzítése, főkönyvi feladása a Forrás.Net rendszer főkönyvi moduljában az elfogadott elemi költségvetés alapján;
- előirányzat-módosítások rögzítése, főkönyvi feladása; főkönyvi egyeztetések, analitikus nyilvántartások vezetése
- a költségvetési maradvány igénybevétele, előirányzatainak rögzítése a jóváhagyott éves költségvetési beszámoló alapján; (én ezt nem tenném külön pontba)
- közreműködés a havi, negyedéves és eseti adatszolgáltatások határidőre történő elkészítésében: időközi költségvetési jelentés, mérlegjelentés, előrejelzés, költségvetési beszámoló és zárszámadás;
- a Forrás.NET rendszer kötelezettségvállalási moduljában rögzíti a teljesítés elrendelése előtt a kötelezettségvállalási alapdokumentumokat, információt szolgáltat;
- Részt vesz az éves költségvetési gazdálkodására vonatkozó és évközi változásairól szóló rendelet-tervezet elő- és elkészítésében.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- középfokú szakirányú (pénzügyi-számviteli) végzettség (a 29/2012. (III. 7.) Kormányrendelet szerint előírt végzettség),
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatáshoz hozzájárulás,
- Hozzájárul a pályázatban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez,
- Hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- mérlegképes könyvelői végzettség
- felsőfokú szakirányú végzettség (főiskola, egyetem, valamint a 29/2012.(III.7.) Kormányrendelet szerint előírt végzettség)
- Forrás.Net rendszer ismerete
- közigazgatási alapvizsga
- közigazgatási szakvizsga
- közigazgatásban, költségvetési területen szerzett legalább 3 év tapasztalat
Elvárt kompetenciák:
- pontos, precíz munkavégzés,
- jó együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
- jó kommunikációs és konfliktuskezelő képesség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata,
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata (vagy annak megkéréséről szóló bizonylat
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésére vonatkozó szándéknyilatkozat,
- kérjük, a tárgyban feltüntetni a munkakör megnevezését.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2026. 01. 01.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.12.07.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Jakab Szilvia személyügyi referens nyújt, a 061-231-3143 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Palánkay Patrícia osztályvezető részére a palankay.patricia@ujpest.hu E-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. Eredménytelen pályázati eljárás esetén, újabb pályázat kiírására kerülhet sor. A határidőn túl beérkezett pályázatokat nem áll módunkban figyelembe venni. A pályázatokat csak akkor tekintjük érvényesnek és kerülnek elbírálásra, amennyiben valamennyi jelen felhívásban feltüntetett formai és tartalmi feltételnek megfelelnek. A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el. A kiválasztásról és a kinevezésről a Jegyző dönt a polgármester egyetértésével.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. 12. 19.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
https://ujpest.hu 2025. 11. 23.
www.közszolgallas.ksz.gov.hu, 2025. 11. 23.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 76.000 Ft. A cafetéria juttatás éves összege nettó 400.000 Ft.
Amit kínálunk: • Azonnali kezdés • Cafeteria • Munkába járás támogatása • Hosszútávú munkalehetőség • parkolási lehetőség • kedvezményes üdülési lehetőség.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a https://ujpest.hu honlapon szerezhet, továbbá az alábbi linkeken olvashatók az adatvédelemre vonatkozó tájékoztatók:
A pályázathoz szükséges hozzájáruló nyilatkozat letölthető az alábbi linkeken keresztül: