Tovább" />
hétfő, december 2

Vagyongazdálkodás osztályvezető álláspályázat

Pinterest LinkedIn Tumblr +

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 27.

Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala

                        a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Vagyongazdálkodási Osztály

osztályvezető

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye:

1041 Budapest, István út 14.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A Vagyongazdálkodási Osztály osztályvezetői feladatainak ellátása. Irányítja, koordinálja és ellenőrzi az osztály egészének munkáját. Ennek során utasítást ad a feladatok ellátására, ellenőrzések lefolytatására, beszámolók elkészítésére. Előkészíti az Osztály feladatkörébe tartozó ügyekben az előterjesztéseket. Részt vesz a Képviselő-testület ülésein, szakmailag segíti a kapcsolódó bizottságok munkáját. Felelős az Osztály munkáját érintő jelentések, statisztikai kimutatások elkészítéséért. Felelős a belső szervezeti egységet érintő jogszabályok betartásáért és betartatásáért. Felelős a Hivatal és az Önkormányzat
beruházásaival/felújításaival kapcsolatos előkészítési-tervezési és a megvalósítással
kapcsolatos műszaki ellenőrzési feladatok ellátásáért. A vagyongazdálkodási osztályvezető feladata a Vagyongazdálkodási Osztály által végzett munka, napi szintű irányítása, a szervezeti egység által végzett feladatok koordinálása, azok teljesítéséről szóló beszámolók összeállítása, a Vagyongazdálkodási Osztály területére vonatkozó szabályzatok előkészítése, véleményezése a vonatkozó jogszabályi környezet alapján.

A vagyongazdálkodási osztályvezető feladatai különösen: a vagyongazdálkodási koncepció előkészítése, az Önkormányzat vagyonrendeletének folyamatos hatályosítása, a feleslegessé vált vagyon hasznosítása és selejtezése, a leltározási feladatokban való közreműködés. Az Önkormányzat kezelésében lévő helyiségek gazdálkodásával kapcsolatos egyes feladatok ellátása, vezetői döntésre előkészítése. A számviteli szabályok és az ingatlanvagyon-kataszterről szóló kormányrendelet szerint az ingatlanvagyon-kataszter adatainak egyeztetése, a vagyonleltárban nyilvántartott ingatlanok adataival. A mindenkori költségvetési beszámolót alátámasztó vagyonkimutatás összeállításában való közreműködés. A forgalomképes, korlátozottan forgalomképes és forgalomképtelen vagyon körének ellenőrzése, és negyedévente a változásról jelentés készítése. Vezeti az önkormányzati tulajdonban lévő ingatlanokról a Vagyonkataszteri nyilvántartást. Kiadja a közterület-foglalási engedélyeket.

Teljesíti a Vagyongazdálkodási Osztály feladatkörébe tartozó – hatóságok és egyéb szervezetek felé előírt – a tevékenységéhez kapcsolódó rendszeres és eseti adatszolgáltatásokat.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.                

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • felsőoktatásban szerzett szakképzettség (a 29/2012. (III.07.) Korm. r. 1. sz. melléklet), közszolgálati és jogi egyetemi végzettség,
  • A feladatok vonatkozásában szerzett min. 10 éves szakmai gyakorlat,
  • közigazgatási eljárások lefolytatásában szerzett min. 10 éves szakmai gyakorlat,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • meglévő közigazgatási szakvizsga,
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárulás,
  • hozzájárul a pályázatban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez,
  • hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik,           

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Hasonló területen szerzett min. 5 év vezetői tapasztalat,

Elvárt kompetenciák:

  • pontos, precíz munkavégzés,
  • jó együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
  • jó kommunikációs és konfliktuskezelő képesség,
  • komplex látásmód

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes fényképes szakmai önéletrajz
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata,
  • az esetleges előnyt jelentő tényezők meglétét igazoló okiratok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata (vagy annak megkéréséről szóló bizonylat
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésére vonatkozó szándéknyilatkozat,
  • kérjük, a tárgyban feltüntetni a munkakör megnevezését.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 27.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Jakab Szilvia személyügyi referens nyújt, a 061-231-3143 -as telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A határidőn túl beérkezett pályázatokat nem áll módunkban figyelembe venni. A pályázatokat csak akkor tekintjük érvényesnek és kerülnek elbírálásra, amennyiben valamennyi jelen felhívásban feltüntetett formai és tartalmi feltételnek megfelelnek. A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt. A kiválasztásról és a kinevezésről a Jegyző dönt a polgármester egyetértésével. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. Eredménytelen pályázati eljárás esetén, újabb pályázat kiírására kerülhet sor.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. január 10.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • https://ujpest.hu, 2024. november 28.
  • https://közszolgallas.hu, 2024. november 28.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 73.000 Ft. A cafetéria juttatás éves összege nettó 400.000 Ft.

Amit kínálunk: • Azonnali kezdés • Cafeteria • Munkába járás támogatása • Hosszútávú munkalehetőség • parkolási lehetőség • kedvezményes üdülési lehetőség.

 A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ujpest.hu honlapon szerezhet, továbbá az alábbi linkeken olvashatók az adatvédelemre vonatkozó tájékoztatók:

https://ujpest.hu/wp-content/uploads/2021/08/adatvedelmi_tajekoztato_palyazatokhoz.pdf

A pályázathoz szükséges hozzájáruló nyilatkozat letölthető az alábbi linkeken keresztül:

https://ujpest.hu/karrier/

Megosztás.
Megszakítás