A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 27.
Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Vagyongazdálkodási Osztály
osztályvezető
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye:
1041 Budapest, István út 14.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A Vagyongazdálkodási Osztály osztályvezetői feladatainak ellátása. Irányítja, koordinálja és ellenőrzi az osztály egészének munkáját. Ennek során utasítást ad a feladatok ellátására, ellenőrzések lefolytatására, beszámolók elkészítésére. Előkészíti az Osztály feladatkörébe tartozó ügyekben az előterjesztéseket. Részt vesz a Képviselő-testület ülésein, szakmailag segíti a kapcsolódó bizottságok munkáját. Felelős az Osztály munkáját érintő jelentések, statisztikai kimutatások elkészítéséért. Felelős a belső szervezeti egységet érintő jogszabályok betartásáért és betartatásáért. Felelős a Hivatal és az Önkormányzat
beruházásaival/felújításaival kapcsolatos előkészítési-tervezési és a megvalósítással
kapcsolatos műszaki ellenőrzési feladatok ellátásáért. A vagyongazdálkodási osztályvezető feladata a Vagyongazdálkodási Osztály által végzett munka, napi szintű irányítása, a szervezeti egység által végzett feladatok koordinálása, azok teljesítéséről szóló beszámolók összeállítása, a Vagyongazdálkodási Osztály területére vonatkozó szabályzatok előkészítése, véleményezése a vonatkozó jogszabályi környezet alapján.
A vagyongazdálkodási osztályvezető feladatai különösen: a vagyongazdálkodási koncepció előkészítése, az Önkormányzat vagyonrendeletének folyamatos hatályosítása, a feleslegessé vált vagyon hasznosítása és selejtezése, a leltározási feladatokban való közreműködés. Az Önkormányzat kezelésében lévő helyiségek gazdálkodásával kapcsolatos egyes feladatok ellátása, vezetői döntésre előkészítése. A számviteli szabályok és az ingatlanvagyon-kataszterről szóló kormányrendelet szerint az ingatlanvagyon-kataszter adatainak egyeztetése, a vagyonleltárban nyilvántartott ingatlanok adataival. A mindenkori költségvetési beszámolót alátámasztó vagyonkimutatás összeállításában való közreműködés. A forgalomképes, korlátozottan forgalomképes és forgalomképtelen vagyon körének ellenőrzése, és negyedévente a változásról jelentés készítése. Vezeti az önkormányzati tulajdonban lévő ingatlanokról a Vagyonkataszteri nyilvántartást. Kiadja a közterület-foglalási engedélyeket.
Teljesíti a Vagyongazdálkodási Osztály feladatkörébe tartozó – hatóságok és egyéb szervezetek felé előírt – a tevékenységéhez kapcsolódó rendszeres és eseti adatszolgáltatásokat.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- felsőoktatásban szerzett szakképzettség (a 29/2012. (III.07.) Korm. r. 1. sz. melléklet), közszolgálati és jogi egyetemi végzettség,
- A feladatok vonatkozásában szerzett min. 10 éves szakmai gyakorlat,
- közigazgatási eljárások lefolytatásában szerzett min. 10 éves szakmai gyakorlat,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- meglévő közigazgatási szakvizsga,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárulás,
- hozzájárul a pályázatban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez,
- hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Hasonló területen szerzett min. 5 év vezetői tapasztalat,
Elvárt kompetenciák:
- pontos, precíz munkavégzés,
- jó együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
- jó kommunikációs és konfliktuskezelő képesség,
- komplex látásmód
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata,
- az esetleges előnyt jelentő tényezők meglétét igazoló okiratok másolata
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata (vagy annak megkéréséről szóló bizonylat
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésére vonatkozó szándéknyilatkozat,
- kérjük, a tárgyban feltüntetni a munkakör megnevezését.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. december 27.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Jakab Szilvia személyügyi referens nyújt, a 061-231-3143 -as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Palánkay Patrícia osztályvezető részére a palankay.patricia@ujpest.hu e-mail címen keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A határidőn túl beérkezett pályázatokat nem áll módunkban figyelembe venni. A pályázatokat csak akkor tekintjük érvényesnek és kerülnek elbírálásra, amennyiben valamennyi jelen felhívásban feltüntetett formai és tartalmi feltételnek megfelelnek. A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt. A kiválasztásról és a kinevezésről a Jegyző dönt a polgármester egyetértésével. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. Eredménytelen pályázati eljárás esetén, újabb pályázat kiírására kerülhet sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. január 10.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- https://ujpest.hu, 2024. november 28.
- https://közszolgallas.hu, 2024. november 28.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 73.000 Ft. A cafetéria juttatás éves összege nettó 400.000 Ft.
Amit kínálunk: • Azonnali kezdés • Cafeteria • Munkába járás támogatása • Hosszútávú munkalehetőség • parkolási lehetőség • kedvezményes üdülési lehetőség.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ujpest.hu honlapon szerezhet, továbbá az alábbi linkeken olvashatók az adatvédelemre vonatkozó tájékoztatók:
https://ujpest.hu/wp-content/uploads/2021/08/adatvedelmi_tajekoztato_palyazatokhoz.pdf
A pályázathoz szükséges hozzájáruló nyilatkozat letölthető az alábbi linkeken keresztül: