Budapest Márka lett a Tarzan™ Park

A 2013-ban alapított Budapest Márka díjat ítélték oda az újpesti Tarzan™ Parknak. A Budapest Márkát a fővároshoz köthető kiemelkedő termék, valamint szolgáltatás, kimagasló fővárosi kulturális-művészeti eredmény (például zenekarok, énekkarok, színházak, múzeumok), továbbá a kimagasló fővárosi közszolgáltatások (egyebek mellett iskolák) elismerésére alapította a Fővárosi Önkormányzat Szentes Tamás főpolgármester-helyettes javaslatára.

Budapest Márka lett a Tarzan™ Park kép

Mint ismert, a TarzanTM Park 2013 júniusában nyitotta meg kapuit a közönség előtt. A Magyarországon egyedülálló családi játszópark különlegesen ötvözi a park és a játszótér fogalmát. Árnyas sétaútjai mentén tematikus elrendezésben várnak felfedezésre az óriás játszótér játékai, parkjában kényelmes padok és piknikterek váltják egymást, az egész család örömére.
Budapest vezetése ezt az innovatív elgondolást jutalmazta, amikor Budapest Márkává tette Magyarország legnagyobb, tematikus játszóparkját. A Tarzan™ Parkot az Újpesti Vagyonkezelő Zrt, az Önkormányzat cége üzemelteti, és a téli időszakra tekintettek november óta épp „téli álmát” alussza. A park, amely tavasszal újra teljes gőzre kapcsol, immár használhatja a Budapest Márka emblémát is.



A Budapest Márkát egész évben lehet adományozni, területenként évente legfeljebb tíz alkalommal. A díjazottakra a Fővárosi Közgyűlés tagjai tehetnek javaslatot. Az elismerés oklevéllel jár, továbbá az érintettek feltüntethetik termékükön, épületükön, üzletükön, hirdetéseikben és honlapjukon a kapcsolódó emblémát.