Ajánlott videó



Körkép -1- (2018.01.12.)

Az ÚKTV legfrissebb adása...

Aktuális programnaptár


Újpest által elnyert pályázatok


Újpesti Cseriti

Városkalauz - Újpest 2017


Városkalauz - Újpest 2017

Kapcsolatok











Az oldalt 9552585 alkalommal 6463372 látogató nézte meg a mai napig 2009.01.01. óta

Egy újpesti srác az európai divatvilágban


Rózsahegyi Dániel 1993. szeptember 23-án született Budapesten. Tanulmányait az újpesti Bajza József Általános Iskolában kezdte. Már ekkor is érdeklődött a képzőművészet iránt. Grafikaórákra járt Szunyoghy András és Somos Ildikó szakkörére (jelenleg Manzart Rajziskola és Művészeti Műhely).



Érettségit a Xántus János Két Tanítási Nyelvű Gimnázium és Szakgimnáziumban szerzett, ahová kifejezetten nyelvtanulási céllal jelentkezett.
A gimnázium után Dániába, a VIA Design+Business egyetemre nyert felvételt, ahol 2016 decemberében elvégezte a fashion design alapképzést. Idén februárban a Koppenhágai Mercedes-Benz Divathéten mutatta be a diplomamunkáját. Ezt követően több sajtómegjelenése is volt olyan nemzetközi divat és zenei magazinokban, mint a Vogue Talents (Vogue Italy), a Bast Magazine (Copenhagen), a Foxes Magazine (UK).
Szeptemberben kezdte a mesterképzését Londonban a University of Westminster egyetem férfi divatszakán. Jelenleg is Londonban él és dolgozik. Októberben – mint a Gombold Újra!-verseny egyik döntőse – lehetőséget kapott arra, hogy fellépjen egy mini-kollekcióval a Közép-Európai Divathéten.
Célja, hogy ismert férfi divatmárkát hozzon létre itthon és egész Európán belül kézzel készített, magas minőségű és ikonikus ruhadarabokkal. Szeretne változtatni a férfidivat jelenlegi helyzetén, mert úgy érzi, hogy az főleg hazánkban el van hanyagolva. Szerinte a fiatal generációnak nincs lehetősége igazán kibontakozni öltözködés terén.
Ruhái a modern és sportos utcai stílust képviselik egy csavarral a klasszikus öltözékekből merített elemekkel. Szereti kombinálni a sportos kinézetet gyermeki perspektívával, lerombolni a falakat, melyek a klasszikus férfidivat körül épültek. Szeretné megadni a lehetőséget az arra fogékony fiataloknak, hogy kitűnjenek a szürke tömegből.

Márkájának célja az lenne, hogy olyan ruhadarabokat hozzon létre, melyek egyszerűen kombinálhatók és időtlen ruhatárat alkotnak.
Szerencsésnek érzi magát, hogy célközönsége is érdeklődik a stílusa iránt. Egyre több megkeresést kap stilisztáktól, fotósoktól, illetve bloggerektől.

Prófusz József

(Megjelent az Újpesti Találkozások magazin 2017. decemberi lapszámában)




Kiemelt témáink
Halassy Olivér Városi Uszoda Újpesti Párbeszéd Újpesti Piac Újpest Kártya Cseriti Szilas Park Újpesti Szakorvosi Rendelőintézet Görgey utca felújítása Nem Nagy Dolog! Áldozatsegítő Hálózat fejlesztése Újpesten A Bőrfestő Óvoda fejlsztése A Homoktövis utcai bölcsőde fejlesztése Tarzan Park Újpest Márkabolt Hahó Babák Rózsavirág III. ütem







Kapcsolatok