Legfrissebb Archívum
Díszítsük együtt városunkat!

Az előző évekhez hasonlóan Újpest Önkormányzata idén ismét három tő muskátlit ajándékoz az újpestieknek.
Július elején lesz a lomtalanítás

Újpesten július 3. és 16. között lesz a 2017. évi lomtalanítás. A Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. a legfontosabb információkról levélben, hírlevélben és társasházak esetében plakáton is tájékoztatja a lakosságot!
Német nemzetiségi óvodapedagógust keresnek

A Lakkozó Tagóvoda német nemzetiségi óvodapedagógus állás betöltésére pályázatot hirdet határozatlan időre teljes munkaidőben.

Ajánlott videó



Kulturkáló -2- (2017.05.19.)

Az ÚKTV legfrissebb adása...

Újpesti Cseriti

Helytörténeti Értesítő


Újpesti Helytörténeti Értesítő

Az összes Helytörténei Értesítő...

Városkalauz - Újpest 2017


Városkalauz - Újpest 2017

Kapcsolatok











Az oldalt 8553920 alkalommal 5719298 látogató nézte meg a mai napig 2009.01.01. óta
Személyügyi Osztály
 
<< Szervezeti egységek
Elérhetőségek

Cím: 1041 Budapest István út 14.
Telefon: 231-3143
Fax: 231-3205
Email: szemelyugy_oszt@ujpest.hu

A Személyügyi Osztály látja el a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőire vonatkozó jogszabályok módosításából eredően, illetve a Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozó munkavállalókra, valamint az önkormányzati fenntartású intézmények (közalkalmazott) vezetőire vonatkozóan a személy- és munkaügyi feladatokat a polgármester és a jegyző közvetlen irányításában. Ellátja a képviselők, a pártok által delegáltak, valamint a nemzetiségi önkormányzati képviselők egyes speciális személy-és munkaügyeit.

Ellátja a nemzetiségi önkormányzatok által az Önkormányzat pályázatain elnyert juttatások felhasználásával kapcsolatos teendőket.

1. Döntés-előkészítő tevékenységet végez a testület, a bizottságok és a munkáltatói jogkörű vezető részére alkalmazási, teljesítményértékelési, fegyelmi, elismerési és szociális ügyekben.

2. Gondoskodik a Hivatal szakember utánpótlásának biztosításáról, szervezi, előkészíti az önkormányzati intézmények vezetőinek kiválasztását (pályázati eljárás).

3. Végzi a munkaviszony- valamint a megbízási jogviszonyok létesítésével, fenntartásával, megszüntetésével, továbbá a nyugdíjazással kapcsolatosan jelentkező komplex feladatokat.

4. Összefogja a Hivatal dolgozóinak szakmai előmeneteli, díjazási és munkaértékelési minősítési rendszerét, ellátja Hivatal ISO 9001:2009 magyar szabványnak megfelelő minősítés szerinti működésének fenntarthatóságát.

5. Gondoskodik az érintettek vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségből adódó aktuális feladatok teljesítéséről.

6. Ellenőrzi a képesítéssel, alkalmassággal kapcsolatos rendelkezések megtartását. Vizsgálja az összeférhetetlenséget a köztisztviselők és a vezető beosztásban lévő közalkalmazottak esetében.

7. Az előmeneteli rendszer figyelemmel kísérésével gondoskodik a törvényi előírások betartásáról. Figyelemmel kíséri a bér- és munkaügyi jogszabályok érvényesülését. Bérnyilvántartást vezet a hivatali dolgozókra és az intézményvezetőkre vonatkozóan. Kezeli az egyéb juttatásokra vonatkozó adatokat.

8. Szervezi a vezetők és dolgozók szakmai képzését és továbbképzését. Szervezi a közigazgatási alap- és szakvizsga letételét a Polgármesteri Hivatal dolgozói részére.

9. Vonatkozó jogszabályok alapján gondoskodik az előírt személy- és munkaügyi adatfeldolgozásról.

10. Nyilvántartja az önkormányzati képviselők juttatásait.

11. A nem rendszeres személyi juttatások számfejtése az KIR3 számítógépes programmal, bérrel kapcsolatos egyeztetések, a személyi juttatásokkal kapcsolatos analitikus nyilvántartások vezetése.

12. Megállapítja az évi rendes és tanulmányi szabadságokat, az igények figyelembevételével éves szabadságolási ütemtervet készít.

13. Nyilvántartja a munkaviszony-szüneteltetéssel (GYES, GYED, stb.) kapcsolatos adatokat.

14. Elvégzi a cafetéria rendszer működtetésével kapcsolatos feladatokat.

15. Közreműködik az intézményi vezetőváltáskor az átadás-átvétel lebonyolításában.

16. Szervezi a diákok hivatalban letöltendő szakmai gyakorlatát.

17. Jövedelem és adóigazolásokkal kapcsolatos feladatok elvégzése.

18. Elvégzi az egyes intézmények gazdasági vezetőinek alkalmazásával és jogviszony megszüntetésével, valamint díjazásával kapcsolatos teendőket a Polgármester utasítása alapján, kezeli a személyi anyagot.

19. Elvégzi a nyugdíjasokkal kapcsolatos referensi teendőket.

20. Ellátja a Polgármesteri Hivatal rendezvényeivel (Mikulás ünnepség, nyugdíjas találkozó, stb.) összefüggő feladatokat.

21. A Pénzügyi Osztály adatai alapján a szolgálati telefonok adójárulékaival kapcsolatos ügyintézés.

22. A Szociális Osztály adatai alapján a rendszeres ápolási segélyek díjak számfejtése.

23. A Polgármesteri illetve Jegyzői Utasítás alapján a Személyügyi Osztály ellát minden olyan feladatot, amely tevékenységi köréhez kapcsolódik, vagy az iroda munkatársainak felkészültsége, ismeretei alapján teljesíthetők, illetve önkormányzati érdekből elvárhatók.




A főosztály további irodái, kirendeltségei és osztályai

Ifjúsági, Sport, Művelődési és Oktatási Osztály
Személyügyi Osztály

Munkatársak

Dr. Lévai Tamás osztályvezető
Barabás Mónika munkaügyi ügyintéző
Gondár-Beda Judit személy és munkaügyi ügyintéző
Jakab Szilvia munkaügyi ügyintéző
Zajzon-Veres Szilvia munkaügyi ügyintéző

Kiemelt témáink
Halassy Olivér Városi Uszoda Újpesti Párbeszéd Újpesti Piac Újpest Kártya Cseriti Szilas Park Újpesti Szakorvosi Rendelőintézet Görgey utca felújítása Nem Nagy Dolog! Áldozatsegítő Hálózat fejlesztése Újpesten A Bőrfestő Óvoda fejlsztése A Homoktövis utcai bölcsőde fejlesztése Tarzan Park Újpest Márkabolt Hahó Babák















Kapcsolatok